Компанія фінансово-правового аутсорсинга

Головна О компанії Контакти Новини FAQ

Питання та відповіді

Давно вже думаю винести бухгалтерію і юридичний відділ на аутсорс обслуговування. Хотілося б зрозуміти чи зможу я на цьому економити і чи буде мені це зручно!

В першу чергу, аутсорсинг вигідний економією як грошових коштів компанії, так і робочого місця. Принцип роботи по такій системі полягає в наданні послуг на відстані. Вцілому такий принцип роботи нічим не відрізняється від роботи штатного співробітника, оскільки у будь-який час ви можете одержати як усну консультацію фахівців, так і письмовий висновок, оперативне складання необхідної документації, забезпечення їх доставки, здачу звітності, присутність фахівця на переговорах (при необхідності) і т.д. Крім вищевикладеного, умовами договору можна передбачити абсолютно будь-який порядок взаємодії, зручний для Вас.


Чим відрізняється правовий супровід бізнесу від юридичного аутсорсингу? Адже під обома цими послугами мається на увазі абонентне обслуговування?

Такі поняття, як правовий супровід бізнесу, юридичне обслуговування компаній, абонентне обслуговування, аутсорсинг і інші схожі формулювання припускають зовнішній (позаштатний) правовий супровід Вашої компанії з будь-яких питань, що цікавлять Вас, у області юриспруденції, а також виконання поставлених задач (тобто фактичне виконання функцій штатного співробітника). Перелічені вище формулювання лише відрізняються умовами надання даної послуги, які обговорюються між сторонами при укладенні договору на таке обслуговування (тобто, наприклад, на надання разового супроводу операції, або щомісячного обслуговування, з умовою регулярного виїзду фахівця в певні дні, або без такого і т.п.)


"Дозвіл на початок роботи", що це таке?

Законодавство України вимагає, щоб кожне підприємство обов'язково мало дозвіл від органів державної пожежної безпеки до початку своєї діяльності.
Лист Держпідприємництва від 02.08.2006 № 5668/0/2-06. стосується всіх орендарів і орендодавців приміщень.
Особа, на яку покладається відповідальність за дотримання вимог протипожежних стандартів, повинна визначатися самим договором оренди або іншою угодою між сторонами. Тому, укладаючи договір про оренду, необхідно розподілити між сторонами обов'язок по забезпеченню пожежної безпеки орендованого майна.
Органи державної санітарно-епідеміологічної служби (СЕС) в Україні займаються дозвільними процедурами в області узгодження надання земельних ділянок під будівництво, узгодження розміщення виробничих об'єктів, надання дозволів на здійснення окремих видів діяльності, затвердження проектної документації на будівництво і реконструкцію, узгодження розробки, виготовлення і використання нових машин, механізмів, устаткування і нових технологій, надання висновків на реалізацію і використання продукції іноземного виробництва, надання висновків на розробку і виробництво нових видів харчових продуктів, впровадження нових технологічних процесів їх виробництва і обробки, надання дозволів на виробництво, зберігання, транспортування, використання продуктів біотехнології і інших біологічних агентів.
Напевно, Вам доводилося мати справу з так званим дозволом "на початок роботи підприємства", яке видається СЕС. У 2002 р. змінами до Закону України "Про забезпечення санітарного і епідемічного благополуччя населення" була скасована вимога щодо отримання такого дозволу. Втім, незважаючи на зміни законодавства, СЕС і дотепер видає дозволи на початок роботи.
Посадовці СЕС вимагають отримання дозволу на початок роботи на підставі статті 15 Закону України "Про забезпечення санітарного і епідемічного благополуччя населення". Проте законодавство не містить вимоги про отримання всіма підприємствами дозволу на початок роботи від СЕС. Ст. 15 Закону "Про забезпечення санітарного і епідемічного благополуччя населення" відзначає, що СЕС надає узгодження на норми проектування, проектну і нормативно технічну документацію на будівництво, реконструкцію, введення в експлуатацію нових і реконструйованих об'єктів виробничого, соціально-культурного і іншого призначення.
СЕС має право вимагати узгодження на введення в експлуатацію приміщень, які є новими або реконструйованими. А вимога СЕС щодо отримання дозволу/узгодження на будь-які приміщення, які не є новими або реконструйованими (окрім тих, які використовуються для виробництва харчових продуктів), є неправомірною.
Звертаємо Вашу увагу на те, що законодавчо закріплена вимога щодо отримання узгодження на введення в експлуатацію приміщень не означає, що підприємець зобов'язаний одержувати дозвіл на початок роботи. Адже підприємство може почати свою діяльність в приміщенні, раніше введеному в експлуатацію. Окрім цього, Вам варто знати, що незаконне втручання і перешкоджання діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади і їх посадовців забороняється на підставі ст. 19 Господарського кодексу України.



Webmaster Dnepr-Web Studio - Разработка сайта
Головна : О компанії : Контакти : FAQ
  Copyright © ТОВ "Компанія фінансово-правового аутсорсинга "VIZA"    2008-2019    м. Дніпропетровськ, Україна